Merhaba arkadaşlar kızımın hamileliğinde burayı çok aktif kullanıyordum daha önce de yazmıştım kızım çatlatma iğnesiyle olmuştu şuan 17 aylık pazartesi tekrar 5 haftalık hamile olduğumu tesadüfen öğrendim dün biraz sancı hafif pembe bir akıntı üzerine özel bir hastanenin aciline gittim nöbetçi doğum doktoru kesede ayrılma var küçük bir kanama alanı var ayrıca kese kendi doktorunun ölçtüğü gibi kalmış gelişmemiş yeterince deyip progestan iğne ve tablet başlattı hemen sabah dayanamadım kendi doktoruma gittim kese ilk ölçümde 0.67 cm iken şuan 2.01 cm olmuş vajinal ultrasonda yolk kesesinin oluştuğunu da gördük ama yine de korkuyorum hafif kanama alanı var ama yerleşme kanaması ilaca devam et dedi başına böyle bişey gelen var mı korkmam gerekiyor mu görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim iyi günler.