Merve1996
Arkadaşlar benim kızım şuan altı aylık 1 buçuk ay beni çok güzel emdi uzun uzun ondan sonra nolduysa bi anda beni birakti mememle kavga yapti kafasini ittirdi.Vazgecmedim 1 hafta ac kaldi yinede emmedi cok agladı.Sadece gece uyurken emiyordu.En sonunda onuda birakti.mama veriyorum boğazı çok iyi Masallah saat basi 120 sinsi iciyor ama video acip oyle iciriyorum yoksa agliyi ben alistirmak istemedim ama bizi mecbur birakti.Simdi internette gordum emzirme danismanlari tekrar emzirebilirsin diyor ama bizimki tutmuyor bile mememi cok harketli zaten sutumde hic kalmadi emmeyince 4 aydir yok tazyikli geliyodu sütüm yani oldugu halde emmiyordu.Sizler boyle bisey yasadinizmi.