Firdevs192 Kızlar 5+0 da beta testi yaptırdım 246 çıktı. Artış yeterli mi bilmiyorum. Tam iki katı değil ama iki katına çok yakın. İki ay önce 8. Haftada düşük yaptım. Yine düşer diye çok korkuyorum. Nolur bilenler yorum yapsın 😔
Anneyim0707 %60 yeterli diyorlar çok sıkıntı yapma bence daha bi kaç kere daha isteyip takip ederler muhtemelen Allah ne yazdıysa o nasibi varsa gelir minnoş hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏