Rumuz-34 İlk gebeliğim kızımız olacak eşim öykü ada olsun ismi diyor sizce güzel mi isim önerisi olan var mı
Melikebldz Rumuz-34 güzel isim bence bizde meva koyacağız inşaAllah son 1 hafta gibi bir süre kaldı 🥲 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaAllah
Senaserhan Erkeğe Ömer asaf düşünüyoruz kız olursa ona uygun olan öykü ada düşündük bence gayet güzel sağlıcakla kucağınıza alın inşallah