CokCahilsinKeskeOlsen Hasret64 gebelikte hiçbir kanama normal değildir ki gebeliğin daha başındasınız acil bir şekilde doktora gözükün. bebeği görmüş müydünüz kalp atışını Allah korusun olumsuz bir durum varsa Doktor önlemini alır En azından gidersiniz
Hasret64 CokCahilsinKeskeOlsen daha yeni öğrendim gebeliği beta 720 3 gün önce şimdi beta 750 ve kanama bu durumda sağlıklı bi gebelik değil sanırım normal adet kanaması