Merhaba kızlar,
6+4’teyim. Bugün rubella, toksoplazma ve cmv ıgm testleri yapıldı fakat cmv ıgm için internette yazdığı gibi pozitif-negatif yazmıyor, değer olarak 0.10 verilmiş ve “index değerleri 0.85-1 arasındadır. Testin 2 hafta sonra tekrarlanması önerilir” yazıyor.
Henüz doktorum da dönüş sağlamadı, istemsizce telaş yaptım. Bilgisi olan var mı? Durum nedir bebeğe ne gibi zararı olur?