Merhaba hanımlar. Benim daha önce bi kistim vardı. Doktor çok kaliteli görünmüyo büyük ihtimalle kendiliğinden kaybolur demişti. Bu benim 3. gebeliğim. Gebeliğimi 6+4 te öğrendim. O gün doktor bana kistin kaybolmuş görünmüyor ama miyom var dedi. Şimdi 29. Haftamdayım. Size sorum bu miyom doğumda alınıyor mu yada alınması gereken birşeymi bilen varmı. Bu arada doğumum sezaryen olacak