Merhaba bende 4.aydan itibaren iliadin kullanıyorum hemen hemen aynı etkide spreyler doktorum ve perinatoloji uzmanına danıştım çocuğa bir etkisi olacağını düşünmüyorum ama sen bağımlı olursun demişti bende süreci rahat tamamlamak için bağımlı olmayı göze aldım şıan 32.hafta sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin yaşamayan bilemiyor gerçekten