37 haftayım ben de , Akşam üzeri araba kullanırken önce yavaş yavaş ağrı girdi belime 10 dk kadar, sonra 4-5 dk aşırıı yoğun bir ağrı hissettim trafikte gözümden yaş geldi o derece. Akşam rahattım. Az önce yatarken yine yavaş yavaş giriş sonra çok şiddetlendi 10 dk sürdü ve karnım da kasılıyordu sankiii. 1 saattir iyiyim ama ufaktan yine başladı bel ağrım. Doğum ağrısıı ilk belden vururr mu , ilk gebeliğim daha bilmiyorum hiç