Sezaryen olalı 40 gün olacak kanamam devam ediyor acık kırmızı şekilde ve birkaç gündür de adet sancısı gibi sancım var ve kanama pıhtılı geliyor bugün de beyaz sarı bir pıhtı gördüm afedersiniz ama yağ parçası gibi bu durumu yaşayan var mı perşembe günü randevum var zaten ama sormak istedim başına gelen var mıdır diye