Elif-ada- efgoksen Şu durumda görünen çizgi T çizgisi testin altında kalmış baya net kırmızı duruyor hamile olabilirsiniz ama başka testle tekrarlayın
efgoksen Zseda çizgi alta kaymış işte anlaşılması için öyle çektim. Arladasımda bu şekilde aynı testte hamileliğini ögrenmişti tabi onda oldu dıye bende olmaz illakı ama
efgoksen Bundan sonrakı negatif çıktı . Ama 3gün önce yaptıgımda sonradan hafif silik çizgi gördüm bence test bozuk ama bilemedim
Zseda efgoksen işte göremediğimiz için anlaşılmıyor. Duz cekmelisiniz ki ekran kısmını gorebilelim. Tarif ettiğiniz durum idrar çok damlatilinca da oluyor
efgoksen Zseda düz çekimde gözükse zaten o şekılde cekecektım ama ekranın alt kısmında kalıyor gözüken kısımda degil , muhtemelen dediğiniz gibi bi sıkıntı olmuş olabilir testte
efgoksen Elif-ada- bundan sonra yaptıgım test negatif malesef . Ama uc gun once yaptıgımdada sonradan silik çizgi görmüştüm oyuzden şüphelendim. Arkadasların dedigi gibi muhtemelen fazla idrardan vs kaynaklı olabilir:(