Son adetimde doğru düzgün kanamam olmadı. Son 3 gününü hiç yok bile diyebilirim.
1 aydır kendimi hamile gibi hissediyorum.
Karnımda sancılar batmalar oluyor. Ağır bir işte çalışıyorum. Eğilip kalkınca uzanınca normalde karnıma hiç bişi olmaz ama gerilme oluyor. Göğüslerim sanki çok ağırlaştı. Midem bulanmıştı adetimden 5 gün sonra. Ama istifra edemiyordum. Sıksık akıntım ve wc var. Heryerimde özellikle yüzümde bu zamana kadar çıkmayan sivilceler çıktı.
Bebeğimiz olmuyor eşimden kaynaklı. 2 tüp bebek tedavisi geçirdim. İlki düşük ikinci tutmadı.
3.sünü düşünüyoruz ama 2 3 ay sonra.
Pcos hastasıyım. Ama adet düzensizliğinden falan değil. Kilodan kaynaklı. 80 kiloyum. Yaşıma ve boyuma göre fazlaymış. Bağışıklığım düşük. Kansızlık demir vs düşüklüğü vardı en son ama işe başlayınca birdaha doktora gidemedim.
Bilmiyorum ya.
HAMİŞ OLAN ARKADAŞLAR. SİZ DE GEBELİĞİNİZİ HİSSETTİNİZ Mİ?
test kan vs yapmaktan korkuyorum çünkü hep negatif çıkıyor. Üzülmekten canım çıkıyor sonra.😔