Kizlar bu tarz başlıklar çok açıldı belki de ama sormam lazım. Doktora yazdim olabilir dedi. Tam olarak bu nişan gelme olayı nasıl? Mesela illa kahve ya da pembe kanlı mı olmak zorunda ? Kıvamı nasıl? Bir de ne kadar gelmesi gerekiyor ölçü olarak ? Tek seferlik mi yoksa 2 gün üst üste de gelir mi ? 39+1 im persembe günü 1 cm acıktığım vardi. Bu sabah bi akıntı geldi ama bilmediğim için emin olamadım. Son sorum da şu nişan geldikten ne kadar sonra doğum başladı sizlerde