Asdftre Kızlar merhaba 7+4 haftalık şu an geçen haftalarda kasık ağrısı vardı fakat bir anda bitti 2 gündür normal bir durum mu acaba ters giden bir şey var mıdır çünkü belirtilerin hepsi geçti sanki.
Asdftre Serpogrtm teşekkür ederim bir anda hepsi geçince bir tedirgin oldum hiç hamile gibi değilim çünkü
Orkay 8+5 im bulantılarım azaldı. Göğüs hassasiyetimde aynı şekilde. Kasık sancım çok arada oluyor. Hafiften ben de senin gibi hissettim. Kötüyü getirmeyelim aklımıza
Asdftre Orkay Orkay ilk gebelik benim tecrübesiz olunca insan her şey geliyor aklına ama iyiyi düşünmeye çalışıyorum hep biraz olsun kafamda ki soru işaretleri azalsın istedim
Asdftre Nanen merhaba 1 hafta önce kontrolüm vardı herşey yolunda dedi doktorum şu anda aynı durum ağrım yok eskisi gibi hatta hiç kalmadı bazen unutuyorum hamile olduğumu