Merhaba kızlar kasılma hissi geldiğinde anlıyor musunuz yani nası bir şey? Bazen bende oluyor günde 1-2 kere adet sancısı gibi bebek biraz sertleşiyor ama karnımı elimle ovunca geçiyor böyle bir şey mi? Bir de bunun haricinde bazen yatakta döndüğümde falan karnım sertleşiyor ama sancı hissetmiyorum kasılma böyle bi şey mi?