turkan403 devlet hastanesinde verdim . Doktorda 1 hafta bekleyelim tekrar kan verip gel dedi, önümüzdeki hafta cuma günü kan vereceğim biraz heyecanlıyım bu kadar düşük değerle farkedip beklemek çok zor o yüzden sizlerinde yorumlarınızı almak istedim teşekkür ederim 🙏🏻 🌸