Selam kızlar ben 11+3′de devlete gitmiştim, 2 gün de öndeydi gelişimi doktor erkeğe benziyor dedi, bugün de özele gittim 13+5′im, çok şükür haftasıyla uyumlu çıktı, suyu ensesi herşeyi çok iyi Allah’a şükür, doktor bacak arasına baya bir baktı, yok pipisi olsa görürdüm dedi kız kesin dedi 🤣 zaten 1 tane kızım vardı bir tane daha olacak, evim süslü iki kız olacak 🤣 hiç üzülmedim daha iyi anlaşır kızımla düşünüyorum, sağlıklı olsun ne olursa olsun. 😍🥲