zamloss123 eğer bebek aşağıya baskı uygularsa bel ağrısı gibi sancı hissedersen gel dediler. Benim dün gece oldu bir tanesinde böyle beyaz renk akıntı gibi oldu ama ıslaktı baya diğeri de şeffaf su gibiydi. Hep çamaşır değiştirtecek kadar oldu yani. Sıvıyı da alttan muayene yoluyla alıyorlar bir test kiti var onda bakıyorlar nst çektiler bir de açılmam var mı diye baktılar tabi bunları yaptırmak istemiyorsan alttan muayene yani kağıt imzalıyorsun ben kabul ettim ama sadece nst den bir şey dememiz zor test edelim dediler negatif çıktı enfeksiyona bağlı çok akıntım vardı fitil verdi doktor