ElifOmer o işin sonu yok kese göründümü, kalbi arttı mı, usg de hareket edecekmi, eli kolu düzgünmü, ikili testiydi, amanın niye midem bulanmadı bugün, çok kötümü besleniyorum, doğum nasıl olcak vs vs. diye uzuyor gidiyor evham analığın göbek adı tabiiki fakat kaygıyı vücuduna sokma sakın o minik içerde herşeyi hissecek, o güveni ver çocuğa aen güçlüsün ben güçlüyüm nasipse herşey yolunda gider ha sorun çıkarsa oda olur sabırla karşılarsın, hep sakinliğini koru. Hamilelik bir mucizedir ve kolay kolay bebeğe birşey olmaz demişti doktorum. Hepimiz aynı duyguları yaşıyoruz senin marifetin kendi kaygılarını yönetebilmen olsun. Hiç üzülmeyesin. Tebrikler bu arada dilerim sorunsuz kucağına alırsın meleğini.