Edizhr fazla hatırlamıyorum ne yalan söyleyeyim ama hatırladığım kadarıyla adetin üçüncü günü ya da beşinci günü çağırdı bana da tarlusal vermişti adet oldum üçüncü günü gittim klomen vermişti sadece 10 tane kullanacaksın 10 tane kullandıktan sonra yanıma gel yumurtaların büyümüşmü ona bakıcwz demişti gittim hap bitince sol yumurta da büyüme yoktu sadece sağ yumurtada vardı büyüme 20 mm yı geçtiydi yanlş hatırlamıyorsam çatlatma iğnesini bugün al vur yarın akşam ilişkiye gir demişti sonra da gün aşırı hep değerlendirdim şükür yawrum kucağımda şuan Rabbim isteyipte olmayn kim varsa iç sırada size nasip etsin kucaklarınız boş kalmasın kimseyi de benide evlatlarımızla imtihan etmesin amin 🤲🏼💞 birde doktorum ilişkeye girerken belinin altına yastık koy iliskiden sonra da ayaklarını 20 dk dik demişti yapmıştım ben inşallah bu dediğimin de faydası olur Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🏼( çatlatma iğnesi adet bittikten sonra yaptım ) onu eklemeyi unutmuşum 😁🤭