YeniGelinMeselesi merhaba bişey sorcam bende 38+3 üm çatı muayenesine gittim doktorum olmadığı için 3 hastane gezdim üçü de beni alttan muayene etti canım çok yandı çatım lln çok dar dediler doktorum da sezeryan için gün verdi, uzun lafın kısası benim de yumurta akı kıvamında ama sarı akıntım oluyor iki gündür sizce beni fazla muayene ettikleri için olabilirmi yada ne bilim normal mi..