36+5 im yarın yatısim var ama dün akşam dan beri tansiyonum 15 ,ten asagi dusmuyor sağ gozume vurmaya başladı mide bulantım var normalde günde 3 alfamet 1 adalat kullanıyordum akşamdan beri tek seferde ikişer tane attım yine düşmedi (doktor tavsiyesiyle ) eşime gidelim diyorum zaten yarın yatış yapicaz sabah erken gideriz diyor öğleden sonra kendi saç ekimi bakımına gitcekmis keyfi için yok telefon çekmiyor bilmem ne bahane buluyor beyin kanaması geçircem diye korkuyorum hastane 3 saatlik mesafede 3 araba değiştirerek gidiliyor kendimde gidemiyorum