Lovelovebaby Tecrübeli bir Ekim annesi olarak tavsiyem, alttan çıtçıtlı ayaksız tulumlar tercih et🤗 Oğlum da Ekim bebeğiydi şuan kızıma hamileyim oda inşallah Ekim bebeği olacak❤️ Bolca içlik alt üst takım zıbın al çünkü kaka tasirma problemi çok oluyor. 0-3 ay birkaç tane yeterli olacaktır. Maşallah ilk aydan hemen gelişim gosterdikleri için 3 aylık ürünleri rahatlıkla giyebiliyorlar. Ayaksız tulumlar al ki boyu uzasa da giyebilsin😘 Takımları 4. Aydan sonra çok güzel taşıdıkları için ben ilk 3-4 ayı full kışlık tulumlarla geçirdim.