Mesela sabah uyandığım da açlık şekerim normal çıkıyor gün içinde 3 saat ara ile ölçüyorum ama o zamanlar 100 civarı çıkıyor tam acıkmış olmuyorum bu yüzden mi yüksek çıkıyordur iki gündür tokluk şekerim düştü 120-130 arasında 130 u hiç geçmedi ama gün içinde açlık olarak ölçtüğüm şekerim 100-110 çıkıyor sabah uyanır uyanmaz ise 90 çıkıyor hatta bazen öğlene kadar çok acıkmış oluyorum o zaman 90 larda çıkıyor