Eda1254 Merhaba anneler 30 + 4 oldum ve bu sabah yatakta sağ tarafıma bı sanci girdi kipirdayamadim ağrıdan karın bölgemde batan bı ağrı kipirdadikca ağrıyı hissettim güç bela döndüm sizce bu normalmi bu yalancı sancimi ne oluyo sizdede yaşayan varmı
Zeyyno_ Eda1254 Sancı değildir cnm benm ara ara oluyor uykudan aniden hareket edip dönünce yada kalkmaya çalışınca oluyor Bende 32haftaligim 🙏
Ezgi1212 Eda1254 bebiş büyüdükçe oluyo bence bende 30+1 geceler haram oldu resmen uyuyamıyorum dön allah dön
Meyranas Eda1254 kramp o ben ilk gebeliğim de bacaklarımda yaşadım bunda karnımda yaşıyorum öyle bi batmaki dönme dönülmüyor hareket edilmiyor çok can yakıyor doğum sancısı gibi aynı ama yinede herkesde farklı sebepler olabilr genelikle o batma dönme anında oluyor
_Minik_ Eda1254 bevek ve rahim büyüdükce bağlar geriliyor. Bende de oluyor ara sıra, öyle olduğunda kıpırdama geçene kadar yat bekle
Zeyyno_ Eda1254 Normal cnm bebek büyüdükçe de ağırlığın artıyor otururken kalkarken dönerken vs ağır kaldırmaya böyle şeylere dikkat et
Meyranas Eda1254 bnde şuan kıza hamileyim işte böyle bişi yaşıyorum iki gebelik süreci farklı diyorlar ya gerçekten çok doğru erkek gebelik çok rahat geçiyor sorunsuz ama kız gebeliği çok sorunlu ve ağrılı bi süreç gebeliğimin başından bu yana hiç başıma gelmicek şeyler geldi yaşamadığım şeyleri yaşadım yaşiyorum değişik ya hamileliğimde nasıl çektirdiyse doğduktan sonrada çektircek çok belli ediyor vala
Eda1254 Meyranas ay benimde öyle yeminle geçen gün ağladım resmen daha ne yasicam diye kız benimkide aynı şeyleri yaşıyoruz
Eda1254 Zeyyno_ evet ikinci gebeligim doktor bebek aşağı iner dedi ikinci gebelikte o beni tereddüte sokuyo
Meyranas Eda1254 ben her gece ağlıyorum vala normalde doğum sancısına bile dayanan ben bu ağrılara dayanamıyorum
_Minik_ Eda1254 geç geçiyor biliyorum, ocakta yemek varsa bile kalkmıyorum. Yat bekle sadece, zorlama
Zeyyno_ Eda1254 Benmde ikinci gebeligim ama herhangi bir riskin yoksa genelde bebekler son haftalara doğru aşağı iniyor
Eda1254 _Minik_ çok teşekkür ederim ilk kez bunu yaşayınca korktum bide daha çok erken yalancı sancı için bile