26.06 tarihinde doğum yaptım ama baş ağrım geçmiyor ayaklarım şişti 2. Sezeryanim 1 .de böyle sorunlar yaşamamistim o yüzden ne yapılır bilmiyorum yaşayan var mı karnımda da sürekli sancı bıçak saplanmasi hissi var ve sağ taraf dikişimin yeri açıyor sürekli normsl mı