Ben 16 haftalık hamilelikte kanama sebebi ile normal doğumla bebeğimi kaybettim, plesantam gelişmemişti ve kanama yapmış sonrasında doğumda plesanta zor geldi, parça kaldı rahimimde. Doğumdan sonra 40 gün kanamam oldu kanamam bitince normal adet günümde adet oldum o adetle doktor atabileceğimi atmazsa histereskop yapacağını söyledi. Adetimde atmadı ve adetten bi hafta sonra histereskopi yapıldı maksimum yarım saat sürdü genel anestezi verdiler, üç gün kanamam olacağını sonra normale döneceğini ilişki yasağı olmadığını söylediler. Sadece altı hafta sonraya kontrole gel o zamana kadar korun dedi doktor. Dedikleri gibi yaptım doktor kontrolde herşeyin yolunda olduğunu ve altı ay kadar daha korun riske girme dedi yeni bir hamilelik için. Dört ayı geçti yeni korunmayı bıraktım. Dilerim hepimiz en kısa sürede sağlıklı anne olmanın hissini yaşarız.