39+5 sıfır belirti vardı bu geceye kadar. Gece 02:00 gibi 10 dakikada 1 regl oluyorum gibi ağrılar 40-50 saniyeyle sabah 08:00’e kadar sürdü. Doktoruma yazdığımda hastaneye geçmemi ve haber vermemi istedi. Geldiğimde sabah 9:30’du ebeler nst’ye bağladı ve açıklığımı kontrol ettiler. 4 cm olmuştum ve yatışım yapıldı🤩🙏🏻 LÜTFEN DUA EDİN SAĞ SALİM DOĞUMUM GERÇEKLEŞSİN ve BEBEĞİMİ SAĞLIKLA KUCAĞIMA ALAYIM🙏🏻🥹