Merhaba, normal doğumu çok istiyorum ancak dün kontrolde dr başının halen kanalda olmadığını söyledi. 37. Haftada çatı muayenesi yaptı her şey çok güzel ancak ne su ne nişan gelmedi. 38. Haftadan sonra bebeği kanala girenler var mı ? Hurma, ananas, pilates, yürüyüş ve ördek yürüyüşü de yapıyorum benim gibi olup normal doğuranlar siz neler yaptınız?