Mrblr 4 ay oldu doğum yapalı saçlarım 2 ay oldu aşırı dökülüyor ve çok yıprandı ne kullansamda fayda etmiyor gün geçtikçe azalacak dediler ama tam aksi çok üzülüyorum bu duruma ben saçlarımı çok severim incecik bişey kaldı ve döküldüğü için sürekli toplu ki ben hiç sevmem saçımı toplamayı psikolojimi bozdu bunu yaşayan oldumu ne yapmam lazım ?