Tugba220 Kızlar 22. Haftaya girdim bebek hareketlerini çok az hissediyorum yani net değil birkaç gün önce detaylı ultrasona girdim çok şükür bir sikintisi yok. Biraz kilom var acaba ondan mı böyle oluyor sizde nasıl
htck16 Tugba220 normaldir hissedersun dhaa ben 24.haftalik olacam hareketlerini yeni yeni tam hissetmeye başladım bu 2.gebeligim ilk gebeligimde bu haftalarda oglum kipir kipirdi ikincisi öyle degil degisiyor cocuktan cocuga💫
Cansu-2600 Tugba220 Bende 24. Haftaya girdim aynı şekilde çok az ve dabir hissediyorum hiç bı sıkıntı yok bence gayet normal ilk zamanlar kafaya çok takiyordum ama şimdi takmıyorum yavaş yavaş güçlenmeye başlayıp dahada iyi hissedeceğiniz bence
Alparslanmom__ Tugba220 ,28. Haftaya kadar normal düzenli hissetmemeniz endişe etmeyin bana doktorum öyle söylemişti
12moom Zaten her an her dk hissedeceksin diye Bi kural yokki canım doktorum öyle demişti bebeklerde uyuyor onu uyandırmak için karnına hafif dokunuşlar yapabilirsin ama telaş yapma zaten normal 25.haftaya gelince hep hissediceksin
Tugba220 12moom 12moom Teşekkür ederim etrafimdaki gebeler çok oynuyor hareket ediyor deyince biraz evham yaptım
Tugba220 htck16 benimde ilk gebeligim sağdan soldan herkes biseyler degimce inssnin kafası karışıyor. Çok teşekkür ederim 🙏😊