Merhaba belki görmüşsünüzdür plesanta yaşlanması ile ilgili iki tane post açmıştım. Kendi doktorum plesanta yaşlanmaya başlamış dedi karın çevresi bir hafta geride dedi. Ben kafaya taktım çok üzüldüm dün de devlet hastanesine gittim. Oradaki doktor ne kilosunu ne de boyunu söyledi o da bacak boyu iki hafta geride ikili üçlü yaptırsaydin neden kaynaklı olduğunu bilirdik dedi ve iki kere tekrarladı. Muayene sadece 2 dk sürdü. Hiçbir bilgi vermedi bacak boyu kısa karın çevresi normal plesanta yaşlanması sorun değil dedi. Ben daha çok kafaya taktım hangisine inanacağım 🥺 bugün de yaşadığım yerde emekli ama hala klinikte hasta bakan yıllarca burada hizmet vermiş bir doktora gözükeceğim. Bakalım o ne diyecek umarım kaygılarım gider umarım bebeğim iyidir. 😔 Böyle sorunla karşılaşan var mı ?