SuAte Kızlar 19 haftalık hamileyim, karnım birden şişmiş gibi hissediyorum yemeklerden sonra nefes alamıyorum çokta yemiyorum hatta ailem hiç yemediğimi söylüyor sizde de böylemiydi
Aysktr SuAte Gazdan rahatsız oluyor olabilir misin bu aralar bende de var ama 26 haftalığım cok yiyorum ondan oluyo farkındayım 🤭 elimde maden suyu ile evin içinde tur atınca rahatlıyorum 😂
SuAte Sevginur34 annem senin ki büyükmüş yine biz daha çok küçük değil miyiz? Senin de mi bu haftalar da başladı?
SuAte bulutunannesi33 vallahi bende öyleyim ablam falan tuhaf tuhaf bakıp 9. Aya kadar naapıcan diyo 😔
Duygu01 Bende 18+4 üm nefes alma sıkıntısı yaşıyorum yemek yerken özellikle nefes alamıyorum. Burnumda ztn hem kemik hem et var hamileliktede burun büyüdüğünden nefes sıkıntısı yaparmış