Benim de ilk 3-4 ay aynı şekildeydi. Çene bölgemde kızarıklık, yanma, pullanma, lekelenme. Sık sık temizleyici, nemlendirici ve güneş kremi kullanmaya çalıştım. Bazen çok şiddetlendiğinde madecassol veya bepantol sürüyordum. Bir süre sonra kendiliğinden geçti. Umarım sizin de geçer 🌸