Kızlar 6 haftalık hamileyim 2 haftadır da kullanıyorum ilk koldan yapıyorduk alışmıştım acı da hissetmiyordum ama aşırı derecede morardı hatta simsiyah oldu kolum. 4 gündür göbekten yapıyoruz kolum gibi morarmıyor ama ok canım yanıyor göbekte bilmiyorum. Acaba yanlış yere mi yapıyoruz göbek deliğine 4 parmak koy Oraya Yap demişti hemşire.
Bacağı hiç denemedim ordan yapan var mı acaba ?