Kub7a Kızlar oğlum bir haftalık göbek bağının ucu kıl gibi inceldi düştü düşecek ama bi türlü düşmüyor 😂 ben çeksem bişey olur mu ?
Ask1907FB Kub7a hayır çekmeyin düşer kendi hatta düştügünde kuru kahve koyarız üstüne ki çabuk kapansın yarasıı
Babymom07 Kub7a göbeğindeki şişliği ne zaman geçiyormuş? Bir de bez bağlarken üstüne mi bağlıyorsunuz altına mı? İlk bebeğim olacak da bilmiyorum 🥲
Kub7a Ask1907FB Minat9496 prens_prenses_annesi Valla ellememe gerek kalmadı üzerini değişirken geldi elime demin
Kub7a Babymom07 göbek altına bağlanıyor şişlik karın büyüdükçe geçiyor zaten hastanede bilgi veriyorlar benim ikinci doğalım oldu diğerinde hemen elime gelmişti göbek bağı bunda böyle olunca sormak istedim