minkmom_25 ben 2 kez gecirdim malesef birinde hamile oldugumu ogrendikten bir hafta sonra digerindede 15 gun sonra gecirdim düştüler kendiliginden hatta 2.de dr 4+3 gunluk olarak gördu ama düşük yaptigim gece icapçı dr 8 haftalik oldugunu söledi yıkildim resmen 😔 rabbim böyle yazmis dedim nasip degilmis simdi 5 haftalik hamileyim rabbim hayirlisiyla bekleyen herkeze nasip etsin saglikli dogumlarimiz olsun 🤲