Selam kızlar 2 gündür sağ kasığımda ağrı oluşuyor..
Uzun süreli ağrılar değil bazen 5 dkk içinde geçiyor bazen yarım saat içinde kendiliğinden geçiyor normalde hiç ağrı yaşamazdım magnezyum vs de kullanıyorum..
İnternette bebek büyüdüğü ve pelvik bölgeye baskı yaptığı için böyle ağrılar normal yazıyor ama yine de size danışmak istedim tecrübeli anneler ☺️🐣
Teşekkür ederim şimdiden 🧚🏻♀️