Kızlar dünden beri bebek sürekli toplanıp kendini bırakıyordu sabah aşırı karın ağrısıyla uyandım tuvalete gittim ishal olmuştum şuanda çok sancım var ve bu düzenli rahmim çok kasılıyor bıçak saplanıyormuş gibi sonra saniyelik belime vuruyor ağrısı beldeki geçiyo ama kasığımdaki ağrı devam ediyor bacaklarıma da vuruyor ağrı gaz sancısımı doğum sancısımı anlamıyorum bunları yazarken bile çok kötüyüm ve agrı bel boşluğumada yayılıyor 39+2 deyim