Merhaba ben de 2022 de Dr. Murat Gültekin Hocam ile sezeryan yaptım. Şimdi yeni gebe almadığı için dr arayışındayım. Dr. Tavsiyesine ihtiyacım var. 2022 de memnun kalmıştım. Dr leri hemşireleri ilgili bir gece kalıp doğum ertesi taburcu olmuştuk. Doğum sonrası yenidoğan takibinden de memnunduk