Ebrugndz Perşembe günü sezaryen oldum bebeğimi küvöze aldılar sütüm gelmiyor ona süt veremiyorum nolur yardım edin 🥺
Gamze08 Ebrugndz hic mi gelmiyor yoksa biraz mi var pompa kullan birde bol su iç yeşillik ye salata moralinde yüksek tut hepsi etki ediyor sıcak suyla duş al masaj yap göğsüne
Mira1604 Ebrugndz benim de ilk 3-4 gün gelmedi bi iki damla belki geldi sonra geldi bestlak damla almıştım günde 4 kere bir bardak suya damlatıp içiyorsun ondan al bence bide activenin ceviz tahıl incir karışımı yoğurtu var o şekilde geldi sütüm tavsiye ederim bence dene
GuzelMelegimm Ebrugndz olsun o 1-2 damlayı da şırınga içine elinle sağ ziyan olmasın. Zamanla artacak bol bol su iç. İncir kuru dut hoşafı iç. Stres yapma.
Satisati Canım strese girme girdikçe gelmez sürekli sağ elle sağ pompayla sağ ve dut ye dutun kuruşunu yaşını bol bol tüket benimde doğumdan sonra bebeğimi yoğun bakıma aldılar sütüm gelmedi sürekli sagdim o şekilde indi sütüm üzülme sakın yava syavas iner o
Hilal14-12-21 Ebrugndz pompa kullan ılık duş al güzelce duşta göğsünü ovala sezeryan olunc gelmesi geç oluyormuş sabunla ovala göğsünü inşallah gelir 🤲
Gizem1992 Ebrugndz soğanı ortadan ikiye kes iki gögüsüne masaj yap onunla daha sonra ılık bi duş al benim öyle gelmişti sütüm daha sonra sağmaya başlarsın
Nazo_avlu Ebrugndz sen moralini yüksek tut herkesten şakır şakır süt gelmez zaten sütünü arttıracak şeyler yap düzenli sağ o fazlalaşır benım de çok değildi sütüm mamada verdiğim oldu kızım sağlıkla büyüdü sen endişe edersen hiç gelmez
Okyanusolmak Ebrugndz ten tene temas yaptınız mı ya da yanına girebildiniz mi dokundunuz mu kokladiniz mi? Bunlar çok önemli şeyler. Herkesin sütü var. 16. haftadan itibaren süt kanalları çalışmaya hazir. Sizin de var. Stresinizi atın. Ne kadar çıktığına bakmayin. Dutu kaynatip için posasiyla. Uykunuzu alın. Bebeğinizi düşünün kokusunu ve huzurla sağın. 2 saatte bir sağım yapın. Elle öneriyorlar ama siz bilirsiniz makina da deneyebilirsiniz. İnşallah gelecek. İlk günler kolostrum zaten çok gelmez. Gelen de yeter ☺️
Kayramelisa97 Ebrugndz geçmiş olsun benmde 3 gün sonra falan gelmişti Bestlak damla kullanmıştm Çocuk emdikçe geliyor Bebeğim hastaneye yatmştı Sağarak süt götürdüm ama çok az geliyordu