Kızlar dün geceden beri dişim çok ağrıyordu ama dayanılmaz bir ağrı inanın her yolu denedim kekik çayı tuzlu gargara sirkeli gargara her şeyi yaptım. Ama bana mısın demedi en son kafayı yemek üzereydim. Eşim gecede çalışıyordu sabaha kadar zor dayandım. Hastahaneye gittik parol ve hamileler için verdikleri antibiyotik bile kar etmedi dün geceden beri gözümü kırpmadım. Hep ağrı çektim. 6 7 tane parol 3 tane antibiyotik attım. Asla dindirmedi çünkü dişim çok kötü haldeydi. Neyse vicdan azabı çeke çeke ne olursa olsun ben bu dişi çektirecem dedim. Sonra abim yorgan iğnesini ısıtıp ağrıyan dişin boşluk kısmına değdirmedi söyledi dünden beri söylemişti ama yapmadım korktum canım acıyacak diye. En son kalktım ve onu da denedim korka korka çünkü hiç bir doktor bir şey yapmadı 2 ayın kalmış sabredeceksin dediler. Ve onu yaptığım an gram acı duymadan geçti. Elhamdüllilah binlerce kez. Söylemeye bile korkuyorum ama ağrım anında geçti. İğneyi değdirdipimde bırakın ağrımayı değdirdikçe rahatlama geldi ve bitti ağrım. Çok şükür Allaha. Bir zararı yok diye biliyorum en azından o paroldan antibiyotikten daha az zararlıdır. Bunu buraya tavsiye diye yazmıyorum sadece benim gibi gebe olup böyle bir ağrı yaşayan varsa aklında bulunsun. Diş ağrısı çekilecek bir ağrı değil. Hele de gebeyken. Dünden beri bakmadığım internet sitesi denemediğim şey kalmadı yorgunluktan bayılmak üzereydim. Defalarca tansiyonum düştü ve keşke birinin dediği işime yarasaydı diye düşündüm. İnşallah kimsenin dişi ağrımaz. Bunu buraya belki bir yol arayanlar için bırakıyorum.