Bende 37.haftamdaym kizlar ilk gebeligim dun carsidann aldm bnde kilotlu olanlari kullanmaak zor olur bncw oyle tercih ermedim.ben bikacyere baktim modeller belli ben xırrlı istiodum oyle yok dediler hep kancali yapmislar snra sagolsun calişan bi abla sen bunlari kullanamzssin kuzenimde ordan aldi sen cırtlı al medikalden dedi oyle yaptm gttim medikale aldim bedenjme gore olani en azndan takip cikaarmasida kolay digerleri çocukla baya zorlar bizi