iremkayaaaa ben hep yürüyüş yaptım aynı ritimde aynı rotada ve 2 saat falan hep yürüdüm artık aşağıya zor verip kasıklarım ağrıdiginda bitirirdim. Bu şekilde 2 cm açılmam olmuştu. 2 cm çatı muayenesinden sonra sancilarim basladi lekelenmelerim oldu evde sancilarim sıklaştı muayene olduğum gün, o gün aksam 4 5 te başladı sancım gece 2.30 kadar evde çektim dayanamayacak dereceye gelince hastaneye gittiğimde sancim ile 6 cm daha açılmam olmuş yani 8 cm acilmayla gittim 10 cm kadar beklediler iste. Ama ben sadece yürüdüm yani yürüyüş yaptım çok yatmadim hep hareket halindeydim kendimi zorluyordum yürürken de bana faydası olmustu. Umarım bu 2. Gebeligimde de olur. Bol bol kendinizi zorlayana kadar yürüyün zaten sanci geldi mi kendi sancinda acilmani devam ettirecektir ve evet cinsel ilişkide bu konuda çok faydaliymis ben yurtdisinda dogum yaptigim icin o imkanım olmadi ama yapan faydasını görenleri duydum ve ayriyetten bende hurma yiyordum gunde 3 4 tane