1_zehra Tuvalete kalkmıstım peceteye pıhtı kan geldi nişan mıdır sizce? Acile gitmeli miyim ? 38+6 dayım
elif475475 1_zehra nişan olabilir ama sancı yoksa eve yollarlar zaten. Düzenli sancıda gitmek daha iyi oluyor
emineaycyilmaz 1_zehra ağlarının hepsini evde çek 5 dakikaya inince ve çok şiddetlenirse hastaneye git suyun gelmediği sürece evde kal hastane psikolojisi çok başkaymış gebe okulunda söylemişti ebe kalabildiğiniz kadar kalın evde demişti ılık duş alın doğumu tetikliyor sıcak su demişti
elif475475 1_zehra yavaş yavaş gelir muhtemelen düzenli sancı varsa doktora gitmenizde fayda var. Ama dinlenince geçen bir şeyse yalancı sancıdır
Nurkose1 Nişan geldikten 1 hafta sonra doğan bile olmuştu, o yüzden duşa girin açılma için yürüyüş yapın egzersiz yapin .