Kızlar şu 3 gündür aşırı gaz sancım var biraz rahatlıyorum sonra tekrar birikiyo ne geçirir kanamam da var ona gore ne tuketmeliyim özellikle sol kasığimda birikiyo sanki bazen üstüne basamıyorum bi de bebek ultrasonda bakarken o taraftaydi onunla ilgisi olabilir mi