Hepinize çok teşekkür ederim. Yaşımdan dolayı ben de çocuğumun ileride yalnız kalmasından çok korkuyorum. Biz 4 kız kardeşiz, eşim de üç kardeş, kardeşlerimizle çok iyi anlaşıyoruz ve gerçekten en yakın dostlarım onlar. Çocuklarımın da birbirlerine böyle bağlı olmalarını çok isterim. Tahammül edememekten, yetişememekten yana kaygılıyım. Allah’ım güç ve tahammül verirse ve psikolojik destek alabilirsem sanırım çoğunluğunuzun dediği gibi 2. çocuğu vakit kaybetmeden düşüneceğim. Hepinizin kalbine ferahlık, yuvasına bolluk, neşe diliyorum.