Sitemkar Cok sukur dun konturola gttim ..bebeyinin durumu gelisimi iyi dedi doktorum ...ama hala gecmek bilmeyen bulantilar bas donmesi devam ediyo yasayan varmi arkadslar🙂
Nazocann28 10+5 olduk hala tiksinme bulantı devam ediyor maalesef hayattan soğudum yemeden içmeden kesildim🙄🙄 ama bebişimiz sağlıklı olsunda gerisi unutulur