Eylullxx gerçekten çok başka oluyor. İkinci hamileliğim ikisi de kız ama belirtileri bile başka. İlk kızımda adet düzensizliğim vardı o yüzden hamile olduğumu 12. Haftada öğrendim belirtim hiç yoktu. Bu kızımda 4. Haftada öğrendim belirtiler çok erken başladı herkes erkek dedi ama bu evladım da kız her şeyi yaşıyorum ❤️