Giiizem Kızlar merhaba bu hastanede sezeryanla doğum yapan varmı süreç nasıl ilerliyor kaç kişik odada kalıyosunuz isterseniz parayla tek kişilik oda varmı sezeryn olmayı odadamı bekliyosunuz